اگر اتفاقی برخلاف مصالح ملی کشور رخ دهد، قطعا رهبری تذکر می‌دهند
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 
 
نماینده اصولگرای مجلس با بیان این که اطلاعات کامل و جامعی از انجام مذاکرات به ویژه در بحث هسته‌ای در اختیار مسئولین درجه اول نظام قرار می‌گیرد، گفت: اگر اتفاقی برخلاف مصالح ملی کشور رخ دهد، قطعا مقام معظم رهبری تذکر لازم را خواهند داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛  ابوالقاسم خسروی درباره این که در صورت انجام شدن هر گونه حرکتی که در جهت خلاف منافع ملی کشور باشد، آیا رهبری تذکرات لازم را خواهند داد، گفت: مقام معظم رهبری ناخدای کشتی نظام در امورات مختلف هستند و نه تنها در ایران بلکه نگاه جهان اسلام به تدابیر ایشان است.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تمام امور کشور را رصد می‌کنند و اطلاعات کامل همه امور به ایشان می‌رسد و قطعا این گونه است که مصلحت نظام را رهبری بهتر می‌دانند. لذا اگر اتفاقی برخلاف مصالح ملی کشور رخ دهد قطعا ایشان تذکر خواهند داد.
نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی که مسائل مختلفی چه در حوزه داخلی و چه در سیاست خارجی مطرح می‌شود مقام معظم رهبری سخن از نرمش قهرمانانه گفتند و در واقع ترجمه همان عزت، حکمت و مصلحت است که ما از اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام کوتاه نمی‌آییم.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس افزود: طی 35 سال اخیر نیز این گونه نبوده که ایران در مباحث هسته‌ای به دنبال سلاح هسته‌ای باشند که مقام معظم رهبری نیز در فتوای خود داشتن آن را حرام اعلام کرده‌اند و تاکید شده است که ایران به دنبال صلح، آرامش و عزت انسان‌هاست.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار کرد: اگر گفته می‌شود جزئیات مذاکرات محرمانه است این نه برای مسئولین درجه اول نظام است زیرا این اطلاعات به صورت جامع در اختیار مسئولین درجه اول کشور قرار دارد.
خسروی در ادامه با تاکید بر این که امروز کشورهای قدرتمند دنیا فهمیده‌اند که ایران یک کشور مقتدر است، گفت: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که برخورد نظامی با این ملت نتیجه‌ای ندارد، لذا کشورهای تابع استکبار از حربه‌های مختلفی استفاده کرده و به لحاظ فرهنگی اقداماتی را برای نظام اسلامی انجام داده‌اند. اما خوشبختانه نتیجه‌ای برای آن ها نداشته است.
وی خاطرنشان کرد: تحریم‌های غیر انسانی و ناجوانمردانه‌ اقتصادی که برای ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند تا کشور را با مشکل مواجه کند خوشبختانه با استقامت ملت و تدابیر مسئولین نظام تحقق پیدا نکرده است. از سوی دیگر آن‌ها دریافته‌اند که تحریم‌ها مانند دو روی سکه عمل کرده‌اند گرچه از یک جهت درصدد صدمه زدن به ایران بوده‌اند اما از سوی دیگر خود آن‌ها هم کمتر صدمه ندیده‌اند، زیرا ایران بازار بزرگ اقتصادی و منابع غنی مانند نفت و گاز را در اختیار دارد و حذف ایران از معادلات اقتصادی برای آن‌ها گران تمام شده است.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به تعبیر رئیس جمهور مبنی بر داشتن دیپلماسی فعال گفت: رئیس جمهور مطرح کردند که در برابر دنیا باید با زبان دیپلماسی آشنا باشیم و با شیوه‌های مناسبی حرف حق را به گوش مردم دنیا برسانیم و طبیعی است که در این شرایط رهبری راه و تدبیر لازم را مشخص خواهند کرد که رویکرد جدیدی در سیاست خارجی اتخاذ شود./





تاریخ: دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 110122
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت